Medley III: Medley 3D

Ναι, εντάξει. Δεν τα είπαμε από το επόμενο Σ/Κ, όπως έλεγα στο προηγούμενο post. Ούτε καν από το μεθεπόμενο. Μέρος της ευθύνης φέρει η λίγο τεράστια κάλυψη για τη Gamescom, αλλά γενικά η αλήθεια είναι ότι ο Σεπτέμβριος είναι από τους μήνες που δε μου φέρονται καλά. Κι όταν δε μου φέρονται καλά εγώ μελαγχολώ, κι όταν εγώ μελαγχολώ είναι ώρα για το αγαπημένο μου... Medley!

- Ξεκινάμε με τα βαριά. Τη Δευτέρα που μας πέρασε αναμενόταν η ανακοίνωση του FCC σχετικά με το θέμα της Net Neutrality που τον τελευταίο καιρό είναι κακός βραχνάς τόσο για τις μεγάλες εταιρείες τηλεπικοινωνιών όσο και για τους χρήστες (και θέμα ενός μεγαλούτσικου post από μένα). Η ανακοίνωση ήρθε, και μπορείτε να διαβάσετε σχετικά στα καλά μας Internets.

Περιληπτικά; Το FCC υποστηρίζει ότι η Αμερικανική κυβέρνηση πρέπει να θεσπίσει επίσημους κανονισμούς που να θεμελιώνουν τις αρχές της Net Neutrality και να αποτρέπουν τους ISPs από το να ελέγχουν την κίνηση στα Internets αλλά και στα ασύρματα δίκτυα (3G, κανείς;) σύμφωνα με τα προσωπικά τους συμφέροντα. Η πρόταση από τον πρόεδρο του FCC, Julius Genachowski, που τυχαίνει παλιός συμφοιτητής του POTUS, έχει ήδη κατατεθεί στον Obama-jamma.

Ο αντίλογος λέει ότι η θέσπιση τέτοιων κανονισμών μπορεί να μπλοκάρει την ίδια την ελευθερία και κυρίως την καινοτομία που πάει να προστατέψει, ενώ μπορεί να σημάνει και το τέλος του broadband της σταθερής χρέωσης που ξέρουμε, ειδικά καθώς οι πάροχοι ασύρματων δικτύων ισχυρίζονται ότι το υπάρχον bandwidth δεν μπορεί να καλύψει την απεριόριστη κίνηση δεδομένων. Και φυσικά, οι Ρεπουμπλικάνοι είναι έτοιμοι να μπλοκάρουν τις κινήσεις του FCC με νομοσχέδια. It's what they do.

Οι δυο μου δεκάρες σε λίγα δευτερόλεπτα; Προσωπικά δεν έχω την Αμερικανική αισιοδοξία ότι η παντοδύναμη ελεύθερη αγορά θα φροντίζει επ'άπειρον ώστε να διατηρούνται οι ισορροπίες, ειδικά σε ένα τόσο ευαίσθητο θέμα που αφορά μεταξύ άλλων, δικαιώματα ελεύθερης έκφρασης. Οι εταιρείες που διαμορφώνουν αυτή τη στιγμή το τοπίο είναι μεγάλες δυνάμεις, και ενώ σίγουρα οι πρακτικές του ανταγωνισμού και της ελεύθερης αγοράς θα επιβάλλουν ένα είδος ελέγχου στις πρακτικές τους, έχουμε δει επανειλλημένα ότι κάτι τέτοιο δεν αρκεί χωρίς κάποιου είδους κρατικό έλεγχο - όχι όμως το είδος κρατικού ελέγχου που περιορίζει χωρίς λόγο και που δεν διακρίνεται από την απαραίτητη διαφάνεια που απαιτείται σε αυτές τις διαδικασίες. Η προστασία του καταναλωτή είναι πάντοτε ο τελικός σκοπός, και αυτό είναι κάτι που μια σύγχρονη μεγάλη εταιρεία δεν έχει ποτέ σαν προτεραιότητα.

- Πολύ διάβασμα έπεσε, οπότε πάμε να δούμε καμιά φωτογραφία. Δεν ξέρω πώς λέγεται αυτό το blog, γιατί δεν μπορώ να διαβάσω ρώσικα. Ξέρω όμως ότι σ'αυτό ανεβαίνουν συνεχώς φωτογραφίες από Ρώσους που κάνουν cosplay βασισμένο στα αγαπημένα μας post-apocalyptic-fests S.T.A.L.K.E.R. και Fallout. Φωτογραφίες που η ποιότητά τους συνεχώς βελτιώνεται αν κρίνω από τα τελευταία δύο posts. Τα παλικάρια είναι αν μη τι άλλο αφοσιωμένα και δεν μπορώ να πω ότι δε ζηλεύω λίγο.

- Κι αφού βλέπουμε εικόνες, ας δούμε και μερικές από το μέλλον. Ο Tai Chiem είναι ένας designer από την Αυστραλία, κι έφτιαξε ορισμένα concept (και πολύ-πολύ ανεπίσημα και μη εξουσιοδοτημένα) σχέδια για τις αυριανές εκδόσεις των αγαπημένων μας κονσολών. Νομίζω ότι το στυλό-PSP είναι το αγαπημένο μου.

- Γουστάρατε τη Special Edition του Monkey Island; Φυσικά και τη γουστάρατε. Ενώ δεν ξέρουμε ακόμα αν θα δούμε και το Monkey Island 2 σε παρόμοιο remake (fingers crossed!), ένας ορεξάτος και μερακλής τύπος από τη Γερμανία αποφάσισε να κάνει τα 3D μαγικά του και να μας δείξει πώς μπορεί να φτιάξει 3D γραφικά σε HD από τα αρχικά σχέδια του MI2. Στην CryEngine. Δείτε όσο εμένα ζεσταίνεται η καρδούλα μου. [Μέσω Rock, Paper, Shotgun]

- Υπάρχει ένα mod για το Half-Life 2 για το οποίο θέλω να μιλήσω εδώ και πολύ καιρό, ονόματι Dear Esther. Ανεπτυγμένο από τη chinesroom, η οποία ουσιαστικά είναι ένα research project του πανεπιστημίου του Portsmouth, το Dear Esther είναι ουσιαστικά ένα ιδιαίτερο interactive διήγημα δημιουργημένο με τη Source Engine. Θα αφιερώσω σύντομα ένα κανονικό post σ'αυτό, αλλά προς το παρόν πρέπει να ενημερώσω ότι μόλις βγήκε το καινούριο project του τύπου/της ομάδας, με τίτλο Korsakovia. Επίσης δημιουργημένο με τη Source, φαίνεται πως πρόκειται για μια καινοτόμο προσπάθεια στο survival horror. Περισσότερα όταν παίξω και αυτό. Στο μεταξύ, ο Lewis Denby καταγράφει τις εντυπώσεις του στο Rock, Paper, Shotgun, όπως είχε κάνει και με το Dear Esther.

- Το Box Office Mojo δείχνει πως στο opening weekend του, το Jennifer's Body έκανε σχεδόν 7 εκατομμύρια δολλάρια, πέφτοντας στην 5η θέση κάτω από Love Happens και Cloudy With a Chance of Meatballs. Δηλαδή όλοι εσείς που βάλατε το Transformers 2 στο top 10 των πιο επικερδών ταινιών όλων των εποχών πήγατε πραγματικά για την ταινία και για το Michael Bay ε; Wow.

- Ο Tim Rogers έχει βαρεθεί να του λένε τα παιχνίδια τι να κάνει. Έχει τα δίκια του, και λέει πολλά για το θέμα στο Kotaku.

- Και για το grand finale, ο Thinking Gamer, Κώστας Αναγνώστου, έχει πλέον έτοιμο το βιβλίο του πάνω στα games με τίτλο Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη. Βρείτε πληροφορίες για το βιβλίο εδώ, και στο μεταξύ εγώ θα ψάξω το ίδιο το βιβλίο. Ναι, πρόκειται για έναν Έλληνα που έχει δουλέψει πάνω σε development για video games σε επαγγελματικά studios στο εξωτερικό και διδάσκει πάνω στο θέμα στο ελληνικό πανεπιστήμιο. Ναι, αυτό είναι σπάνιο και ναι, αυτό είναι σημαντικό.

Δεν μπορείτε να πείτε, έχετε πράμα να διαβάζετε μέχρι τις εκλογές. Ή και λίγο πιο μετά. Εχμ.

Comments

  1. ela mwre edaksei, pousai otan erthw athina tha fame apo ekeina ta megala ta burger!
    pou sai krata ligo kerxomai...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Μου πήρε το παιχνίδι μου!

E3 2012: Τα δικά μου αγαπημένα

Προειδοποίηση: αυτό θα είναι ένα μίζερο post.