Ulysseee-eee-eees, no-one else can do the things you do!

Ναι, εντάξει. Δεν τα είπαμε πάλι σύντομα (ωχ, deja vu). Αλλά τι να γίνει, η ζωή τρέχει σαν το Road Runner και δεν περιμένει εμάς το κογιότ πότε θα ανοίξουμε επιτέλους το κιβώτιο με τους ACME δυναμίτες μπας και τσιμπήσουμε επιτέλους καυτό μπουτάκι (holy double entendre, Batman!).

Πάντως όσοι παίζουν παιχνίδια δεν έχουν λόγο να είναι απογοητευμένοι - ο λόγος που γράφω τόσο λίγο αυτό τον καιρό είναι ότι λιώνω πληκτρολόγια αλλού, καθώς έχω γράψει reviews για Borderlands (παίξτε το!), Brütal Legend (Παίξτε. Το.) και DJ Hero (καλό είναι, και δεν το παίζετε;), ενώ αναμένω σε αναμμένα (ugh) κάρβουνα να μου έρθει το Dragon Age για PC (εδώ το review του Νίκου Καβακλή για Xbox 360).

Κι εμείς που δεν παίζουμε παιχνίδια, ρε συ Mac; θα μου πείτε εύλογα εσείς που δεν παίζετε παιχνίδια, κι εγώ θα σας απαντήσω μ'ένα βροντόφωνο, Μη φοβείσθε, εσείς που δεν παίζετε παιχνίδια! Γιατί και σας σας σκέφτηκα, και μάλιστα είναι και λίγο τυχερή σύμπτωση ότι αναφέρθηκα στο Road Runner στην αρχή (είναι περίεργο πού πάει το μυαλό μου ώρες ώρες, αλλά there you go).

Αυτό που βρήκα λοιπόν για σας είναι το Jaroo.com. Τι είναι αυτό, διερωτάστε; Αυτό είναι ένα δικτυακό portal το οποίο, κάπως παρόμοια με το Hulu, streamάρει σειρές - μόνο που το υλικό του αποτελείται αποκλειστικά από παιδικά του Σαββάτου. Στη συλλογή του θα βρείτε από πρόσφατα παραδείγματα όπως Mona The Vampire και Mummies Alive, μέχρι παλιές αγάπες όπως Inspector Gadget, Wombles, Legend of Zelda και (ιιιιιιι -Mac happy noise) Ulysses in the 31st Century. Το streaming είναι σε αρκετά καλά επίπεδα και το interface δεν παρουσιάζει σημαντικά προβλήματα, μπορείτε δε να μετακινηθείτε πανεύκολα στα όσα επεισόδια διαθέτει το site.

Προς το παρόν, δε φαίνεται να υπάρχουν προβλήματα γεωγραφικής τοποθεσίας, πράγμα περίεργο καθώς πρέπει να θίγονται ένα σωρό σχετικά δικαιώματα (lawyer Mac asleep now), αλλά αυτό ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι το site είναι ακόμα σε beta. Δείτε λοιπόν καλού κακού ό,τι προλαβαίνετε προς το παρόν και πάλι εδώ θα τα λέμε.

Εχμ, hopefully λίγο πιο σύντομα αυτή τη φορά.

Comments

Popular posts from this blog

Μου πήρε το παιχνίδι μου!

E3 2012: Τα δικά μου αγαπημένα

Προειδοποίηση: αυτό θα είναι ένα μίζερο post.