Χειμερινή Κολεκσιόν '08-'09

Δεν είναι πολλά τα πράγματα που ξέρω σ'αυτό τον τρελόκοσμο. Είναι περισσότερα από κάποιους, λιγότερα από κάμποσους άλλους. Γηράσκω αεί διδασκόμενος και σπουδάζω αεί Βασίλης ενίοτε. Ακόμα λιγότερα είναι τα πράγματα που καταλαβαίνω. Π.χ. κατεβαίνω τις προάλλες στο Μετρό ο κακομοίρης να πάρω κάνα τραίνο. Βλέπω λοιπόν στην πλατφόρμα μια κοπελιά στα mid-20s της, γλυκύτατη και εμφανίσιμη κατά τα άλλα, να φοράει στα πόδια της, ιδού:


Για να σας βοηθήσω, εγώ καταλάβαινα μέχρι σήμερα ότι τα αντικείμενα που βλέπετε στην εικόνα 1 ονομάζονται "γαλότσες" και είναι πολύ χρήσιμα για κάθε είδους βαριά δουλειά όπως περιήγηση λασπωμένου χωραφιού, διάσχιση πλημμυρισμένου ποταμού, ψάρεμα, διάσωση θύματος της Katrina και λοιπά και λοιπά. Θυμάμαι μάλιστα με χαρακτηριστική ευφορία τις γαλότσες του παππούλη μου, που τις φορούσε για να δουλέψει στον κήπο του και τις έκανε κάθε φορά χάλια από λάσπες και με άφηνε να τις πλένω με το λάστιχο, τρελά κέφια (δεν είχαμε Internet τότε ρε, τι θέτε;).

Κάνεις λάθος, κραυγάζουν όμως οι προαναφερθέντες ξέροντες πιο πολλά από μένα, πρόκειται για λαστιχένιες μπότες βροχής από τον Marc Jacobs! Είναι η τελευταία λέξη της μόδας και κοστίζουν $140 το ζευγάρι! Αφού θαυμάσω τους ξέροντες πιο πολλά από μένα για την ικανότητά τους να ψάχνουν τιμές στο Google, εγώ έχω να πω ότι δεν τον ξέρω αυτό τον κύριο Marc Jacobs και μάλλον καλύτερα γιατί δε νομίζω ότι θα είχαμε και πολλά να πούμε. Και θα τσατιζόταν γιατί θα τον ρωτούσα συνέχεια γιατί χρεώνει τόσο πολύ τις γαλότσες. Ενώ φορούσα τις γαλότσες του παππούλη μου.

Παρ'όλα αυτά όμως, εδώ υπάρχει ένα πολύ σημαντικό μάθημα: Όχι τόσο ότι μπορείς να πουλήσεις στις γκόμενες οτιδήποτε ακριβά αν κοτσάρεις πάνω κάτι που να μοιάζει με διάσημο όνομα. Αυτό είναι συμπαντική αλήθεια από τότε που ο Ιησούς περπατούσε στους υδροβιότοπους της Γαλιλαίας - χωρίς γαλότσες, το κορόιδο. Όχι. Το μάθημα είναι ότι υπάρχει προφανώς ένα κενό στην αγορά της γυναικείας ένδυσης που διψά να γεμίσει. Έτσι λοιπόν, σε παγκόσμια αποκλειστικότητα, αποφάσισα να παρουσιάσω τις ιδέες μου για τις νέες κολεξιόν αναγνωρισμένων και πρωτοεμφανιζόμενων δημιουργών. Ιδέες που μπορούν να πωληθούν σε λογικές τιμές με διαπραγματεύσιμους όρους φυσικά, αλλά επειδή είναι τόσο ιδιοφυείς και γενικώς γαμοδέρνουσες, θα δεχτώ ένα ισόβιο πενταψήφιο μηνιάτικο από τους οίκους μόδας που θα θησαυρίσουν με αυτές.

Πάμε λοιπόν:

Θήκη αξεσουάρ See By Chloe
Μη σας ξεγελά φίλες μου η φωτογραφία που δείχνει μέσα στη θηκούλα μας κατσαβίδια και μονωτικές ταινίες. Η θήκη αυτή με το μοναδικό design και τις πολλούς χώρους για όσα χρειάζεται η σύγχρονη, δραστήρια και σκεπτόμενη γυναίκα θα γίνει η καλύτερή σας φίλη στο δρόμο, στο σπίτι, στο γραφείο, στο αυτοκίνητο, και κυρίως στη νυχτερινή έξοδο. Διατίθεται φυσικά σε ποικιλία χρωμάτων για να ταιριάζει με τη δική σας θηλυκότητα, μόνο με $349.99!


Χειμερινά γάντια Missoni
Κρύο, καιρός για δύο - για δύο υπέροχα, ζεστά, λειτουργικά και κυρίως στυλάτα γάντια! Με το πρωτότυπο και ντηζαϊνάτο ράψιμο, τα φανταστικά χρώματα και κυρίως το πρακτικό μέγεθος, είστε έτοιμη για το βαρύ Αθηναϊκό κρύο... ή για ένα μεγάααλο, αισθησιακό μασάζ στο αμόρε σας. Ο χειμώνας σας ανήκει με $129.99 το ζευγάρι!


Καπελάκι με γείσο Miu Miu
Τι πιο όμορφο, λειτουργικό και στυλάτο για το φθινόπωρο και το χειμώνα, από αυτό το καταπληκτικό αδιάβροχο καπελάκι; Τώρα ούτε το βαρύ χαλάζι δεν μπορεί να σας εμποδίσει από τις μεγάλες όμορφες φθινοπωρινές βόλτες στο πάρκο, και σας κάνει την ψυχή του πάρτι, του μπαρ, του κλαμπ, των μπουζουκιών, παντού! Συνδυάζεται θε-ι-κά με το πιο πάνω γαντάκι για ένα ενιαίο, υπέροχο χειμερινό look, ενώ μπορεί να γίνει δικό σας μόνο με $419.99!


Χειμερινή φόρμα Missoni
Επιστροφή στην υπέροχη χειμερινή κολεξιόν της Missoni με αυτές τις απίστευτες χειμερινές φόρμες με την εξαιρετική ποικιλία χρωμάτων για όλες τις φίλες μας, κατάλληλες για casual όσο και επίσημες εμφανίσεις, σε ένα στυλάτο σύνολο που συνδυάζει ομορφιά, άνεση και εργονομία. Στα $1399.99, δεν έχετε καμμία δικαιολογία να μην την έχετε σε όλα τα χρώματα!

Υπενθυμίζω ότι οι παραπάνω ιδέες είναι δικές μου μόνο δικές ολοδικές μου και θα μηνύσω απο 'δω μέχρι το Σείριο (το αστέρι, όχι το Σ.Ε.Α. - τόσο πολύ σοβαρολογώ!) όποιον πονηρό οίκο πάει να μου τις βουτήξει.

Καλό χειμώνα!

Comments

  1. Twra ksupnises esy? Oi galotses einai in edw kai polu kairo. Malista kurie kai an den sou aresei na pas na pisw sto xwrio sou na ksepleneis laspes pou se diaskedazei oso kai to internet! :P

    Pantws, fwties anaveis twra giati ta gantakia kai tis formes den tis vlepw na einai kai polu makria apo tis vitrines tis ermou. Mi sou pw kai to safety hat.

    ReplyDelete
  2. Μα επειδή κι εγώ δεν τα βλέπω να είναι πολύ μακριά, κινήθηκα έγκαιρα για να κατοχυρώσω την ιδέα! Θα βγαίνω στο δελτίο του Star και θα δείχνω το post σαν πειστήριο ότι η Prada μου έκλεψε τις ιδέες και θα γίνω πλούσιος, ΠΛΟΥΣΙΟΣ!

    (BTW, το να καταβρέχεις πράγματα με το λάστιχο ΓΑΜΑΕΙ, η ψυχική υγεία ολονών μας θα ήταν καλύτερα αν το κάναμε πιο συχνά :P)

    ReplyDelete
  3. Eksartatai apo poia meria tou lastixou eisai.

    ReplyDelete
  4. Πω πω έχω μείνει πολύ πίσω, γιατί ενώ ήξερα τον κύριο Marc Jacobs (ακουστά μόνο) δεν ήξερα για τις γαλότσες (ούτε ακουστά). Προφανώς είναι must αξεσουάρ για όλες τις νέες - επιβάλλεται να ρυθμίσω το θέμα το συντομότερο δυνατόν!

    ReplyDelete
  5. Εγώ το βρίσκω αιώνια cool το να γκρινιάζει κόσμος για το τι βρίσκει 'της μοδός' η νεολέρα σήμερις...

    Ένα πράγμα μόνο, από τότε που μπήκε στη μόδα, δε θα επιτρέψει ποτέ να βγουν οι original, awesome, λασπωμένες λαστιχένιες γαλότσες του παππούλη απ' αυτή, BTW: η ειλικρινής ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΓΚ.

    Δεν πα να έχουν 5 Ευρώ απ' τη λαϊκή, αυτό είναι μόδα. Που δε θα βγει ποτέ απ' αυτή. Κάτι Docs κιόλας, που είχα αγοράσει ακριβά στα 16 μου, ακόμα τα φοράω, για του λόγου το αληθές, και το ίδιο και κάτι κομμένα t-shirts. Παίρνουν περισσότερη αξία έτσι, true stuff.

    Marc Jacobs κι αηδίες... Πεταμένα λεφτά... Punk του ιδιωτικού ρε! Πεντοχίλιαρα για μυξομάντιλα! That's what it's about!

    ReplyDelete
  6. @Σοφία: Είναι λοιπόν χαρά και τιμή μου η σωστή, έστω και μη έγκαιρη ενημέρωση της κάθε κορασίδος που σέβεται τον εαυτό της και θέλει να εξοπλίζεται κατάλληλα! Άσε που χάρη σε μένα είσαι και μπροστά απ' όλες τις άλλες και μπορείς να λανσάρεις τη μόδα του αύριο, σήμερα! :P

    (Τώρα εν τω μεταξύ θυμήθηκα και τους Άγγλους ευγενοαγρότες με το Range Rover και τις γαλότσες, κι αυτοί ήταν πολύ μπροστά τελικά!)

    @Mel: Παλιές Docs FTW, θα φορούσα κι εγώ τις δικές μου αν δεν είχαν τρυπήσει κι ήθελαν τσαγκάρη (όπου κι ο τσαγκάρης φυσικά είναι ΠΑΑΑΑΑΑΓΚ!) Εν τω μεταξύ, are you getting rebellious on us, in your old age? :P

    ReplyDelete
  7. Δεν γίνομαι rebellious, man, απλά τώρα στα γεράματα (26, 62, same shit) χρειάζεται πια να φαίνομαι πολύ λιγότερο rebellious από το teen kid that could get away with anyfink που ήμουν κάποτε...

    Αχχχ, βαχχχ, μυξοκλαψψψ...

    ReplyDelete
  8. mpravo polu eksypnes oi idees sas kurie Mac Tegobs! peraste apo ta grafeia mas na sizitisoume...

    ReplyDelete
  9. My time has come! I'm rich, rich beyond my wildest dreams! SO LONG, LOSERS!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Μου πήρε το παιχνίδι μου!

E3 2012: Τα δικά μου αγαπημένα

Προειδοποίηση: αυτό θα είναι ένα μίζερο post.