"Hello, nifty America. This is your President..."

Προχθές λοιπόν ήταν η πρώτη φορά που παρακολούθησα ορκομωσία Αμερικανού προέδρου. Ποιος ξέρει, ίσως κάποτε θα έχουμε να λέμε στα παιδιά μας ότι ζήσαμε την πρώτη φορά (τη μόνη; χμμ) που οι ΗΠΑ εξέλεξαν μαύρο πρόεδρο. Η ιστορική, πολιτική και κοινωνική σημασία της εκλογής του Barack Obama έχει συζητηθεί ήδη σε σημείο κορεσμού και το αν θα αποδειχθεί η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μένει να το δούμε.

Εμένα άλλο με απασχολούσε όσο γινόταν η προσέλευση των διάφορων αξιωματούχων, πρώην προέδρων, προυχόντων, αρχόντων και λοιπών όντων μπροστά στο Καπιτώλιο.

Συγκεκριμένα, προσπαθούσα να προσαρμόσω στα πλάνα του National Mall της Washington την τελευταία εκτεταμένη ανάμνηση που έχω από αυτό το μέρος, και η οποία έμοιαζε κάπως έτσι:



Έτσι λοιπόν, χάρηκα απίστευτα όταν διαπίστωσα ότι δεν είμαι ο μόνος ανώμαλος, καθώς ο Stephen Totilo του MTV Multiplayer σκέφτηκε το ίδιο πράγμα και μάλιστα φρόντισε να φτιάξει ένα σύντομο photo tour του χώρου, ξεκινώντας από το Washington Monument και φτάνοντας μέχρι (περίπου) το σημείο όπου στάθηκε ο Obama για να απαγγείλει τον όρκο του, ιδωμένο φυσικά μέσα από την μετα-αποκαλυπτική πραγματικότητα του Fallout 3.

Ο Totilo χρειάστηκε να περάσει από ορδές Super Mutants για να φτάσει ως εκεί πάνω. Ο Obama χρειάστηκε να περάσει μέσα από το ρατσισμό και το συντηρητισμό των Ηνωμένων Πολιτειών, αλλά και από τον τρομερό Dick Cheney, ο οποίος δεν είναι καθόλου εύκολος αντίπαλος, έστω και σε αναπηρική πολυθρόνα. Και χωρίς quicksave. Νομίζω ότι η θητεία του νεαρού προέδρου ξεκίνησε με καλούς οιωνούς.

Comments

  1. Απλά ήθελα να επισημάνω, διάβασα το post (με την καθυστέρηση που μου επέβαλλαν τα PC probs μου) και γέλασα. Πολύ. For which I thank you. Oh yeah.

    ReplyDelete
  2. Why, you're very welcome. And I thank you in turn, love to see the smiles, people, the smiles!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Μου πήρε το παιχνίδι μου!

E3 2012: Τα δικά μου αγαπημένα

Προειδοποίηση: αυτό θα είναι ένα μίζερο post.