I am Gamer, hear me pwn

Games. Σε ποιόν δεν αρέσουν τα games; Σε πολύ κόσμο, μάλλον, αλλά αυτό δεν τα εμποδίζει απ'το να είναι παντού.

Εκτός των άλλων, αυτό τον καιρό βρίσκονται και στις ταινίες, όπως π.χ. το made-by-students Turbo που λέγαμε στη Cinemel. Πιο high-profile όμως είναι το Gamer, των μουρλών που μας έδωσαν τα δύο Crank, όπου ο Jason Statham κάνει το καλύτερο impersonation του Βέγγου που μπορεί.

Πηγαίντε μια βόλτα από το Movies for the Masses για τις δηλώσεις μου σχετικά με το trailer του Gamer, που μου ζήτησε ο cheaplog μόλις κατέβηκα από το αεροπλάνο από Λονδίνο. Αυτό το τζετσέτινγκ λάιφστάιλ είναι εξαντλητικό ώρες ώρες βρε παιδί μου.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Μου πήρε το παιχνίδι μου!

E3 2012: Τα δικά μου αγαπημένα

Προειδοποίηση: αυτό θα είναι ένα μίζερο post.