Medley II: The Remedleying

Γιατί ΕΣΕΙΣ το απαιτήσατε!!! Ή μάλλον επειδή έχω μαζέψει bookmarks πάλι και θέλω να ξεφορτωθώ μερικά. Γιατί ΕΣΕΙΣ το απαιτήσατε!!! Αλλά στην πραγματικότητα όχι.

Αλλά ΝΑΙ!!!

... Right then.

- Πρώτο και καλύτερο, το συνεχιζόμενο δράμα του review του Darkfall Online από το Eurogamer. Το ελληνοσουηδικής ανάπτυξης MMO έκανε το όνομά του πάνω στο γεγονός ότι είναι απόλυτα εχθρικό προς το νέο παίκτη, καθώς οποιοσδήποτε μέσα στο παιχνίδι μπορεί όχι μόνο να σφάξει οποιονδήποτε άλλο, αλλά και να του βουτήξει ό,τι έχει και δεν έχει. Είναι ο ύστατος εφιάλτης οποιουδήποτε έπαιζε WoW, WAR, AoC κλπ. και έτρεχε να ξεφύγει από διάφορους gankers και griefers (αυτούς που παίζουν το παιχνίδι μόνο και μόνο για να παρενοχλούν πιο άπειρους παίκτες): ένα ολόκληρο παιχνίδι γεμάτο εκδικητικούς τραμπούκους, το ΜΜΟ αντίστοιχο του να σκάσεις 2 η ώρα το πρωί στη Σωκράτους με ένα φουσκωμένο πορτοφόλι και να ρωτάς μεγαλόφωνα πού βρίσκεται το πιο ακριβό ξενοδοχείο της πόλης και πόσο ξύλο θα φάει όποιος δε σου πεί.

Ο Ed Zitron του Eurogamer βαθμολόγησε το παιχνίδι με ένα εντυπωσιακό 2/10, πράγμα που εκτός από το να ξεσηκώσει τη μάνητα των fans, έκανε και τον Τάσο Φλάμπουρα της Aventurine, της δημιουργού του παιχνιδιού, να αμφισβητήσει το review λέγοντας ότι ο συντάκτης δεν έπαιξε το παιχνίδι ούτε για 2 ώρες πριν το κρίνει, πράγμα που αφενός αποδεικνύεται, λέει, από τα logs της εταιρίας και αφετέρου το Eurogamer αρνείται. Σε ένδειξη καλής θελήσεως, το Eurogamer προσφέρθηκε να δημοσιεύσει νέο review του παιχνιδιού, βγάζοντας το βαρύ πυροβολικό του, τον βραβευμένο Kieron Gillen.

Η Aventurine δεν δέχτηκε κάτι τέτοιο, με κάποια επιχειρήματα τα οποία ακούγονται λογικά. Πάντως, δεν έχω ιδέα ποιός από τα δύο μέρη μπορεί να έχει δίκιο στην προκειμένη περίπτωση - αν και δε νομίζω ότι το Darkfall, παρ'όλο που είναι για πολύ συγκεκριμένο κοινό, μπορεί να είναι τόσο χάλι πια. Πρέπει, ωστόσο, να αναφερθεί ότι προς το παρόν, σε μεγάλο μέρος του ελληνικού τύπου δεν έχει σταλεί το παιχνίδι για review, παρ'ό,τι έχει ζητηθεί. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το περιστατικό έχει δώσει για άλλη μια φορά τροφή για ατελείωτο δικτυακό μπινελίκι, όπως είναι το δέον σε τέτοιες περιπτώσεις.
[Φωτό από darkfallonline.com]

- Μια που αναφέρθηκε ο Τάσος Φλάμπουρας, ο αντιπρόεδρος της εδρεύουσας εν Ελλάδι Aventurine θα είναι ένας από τους εισηγητές της εσπερίδας “Animation + Gaming Day: Trends and Technologies” του Mediterranean College, που θα γίνει στις 19 Μαΐου. Περισσότερα εδώ.

- Κάνοντας ένα break από τα games, δεν ξέρω αν το έχω αναφέρει ξανά, αλλά είμαι αθεράπευτα space geek. Όταν λοιπόν διαβάζω πράγματα όπως το συγκεκριμένο κείμενο από το Gizmodo, απλώς παθαίνω. Μια τεράστια, αθέατη δύναμη πέρα από τα όρια του γνωστού σύμπαντος, που τραβάει όλους τους γαλαξίες προς το μέρος της; Ένα εξωγήινο ραδιοσήμα που ανακαλύφθηκε το 1977 και από τότε χάθηκε; Τι ήταν αυτό το άγνωστο αντικείμενο που φωτογράφισε το Hubble το 2006, και το οποίο μετά εξαφανίστηκε; Και για βάλτε με το μυαλό σας ένα "τείχος" από γαλαξίες μήκους 1.37 δισ. ετών φωτός (ο δικός μας γαλαξίας έχει μήκος απ'άκρη σ'άκρη 100.000 έτη φωτός)!

Τι να μας πεί και το Star Trek ύστερα.

- Το Movies for the Masses έβαλε trailer του The Road , μεταφορά του βιβλίου του Cormac McCarthy σε ταινία από τον John Hillcoat και με πρωταγωνιστή τον Aragorn. Το βιβλίο είναι από τα αγαπημένα μου των τελευταίων χρόνων, παρουσιάζοντας μια ιστορία "μετά την Αποκάλυψη" με ένα γράψιμο λυρικό και έντονα συναισθηματικό... που όμως δεν ξέρω πόσο καλά μεταφράζεται σε ταινία. Θα δούμε, I guess.

- Και αφού λέμε για trailers (μα τι μάστορας είμαι στα segues, δε θα κουραστώ να το λέω!), η Mel ανέβασε το trailer του Yesterday Was A Lie. Ένα ιδιαίτερο δείγμα sci-fi noir, με πιο γνωστό cast member (σε μένα τουλάχιστον) τον Peter "Chewbacca" Mayhew. Still, η ιστορία φαίνεται ενδιαφέρουσα και λατρεύω το visual style του, οπότε θα έχω το νού μου.

- Είδα το Coraline του Henry Selick και ναί, είναι πάρα πολύ καλό. Γι'αυτό και το ξαναείδα σε 3D στo Vue της Leicester Square. Πρέπει να πω ότι αυτή η ταινία δε θα έπρεπε να προβάλλεται σε άλλο format πέραν του 3D. Το να προβάλλεις μια ταινία stop-motion animation με μαριονέτες σε 3D είναι πιο λογικό κι απ'το να βάζεις λιωμένο τυρί πάνω από τις τηγανητές πατάτες. Τα πάντα αποκτούν μια άλλη υπόσταση κι η εμπειρία γίνεται πολύ πιο immersive (της ταινίας, όχι της τηγανητής πατάτας), καθώς η ταινία σε τραβάει μέσα της πολύ πιο αποτελεσματικά. Και αυτό γίνεται χωρίς τα γνωστά gimmicks του 3D να σου χώνει πράγματα στη μάπα για να προσπαθήσεις να τα αποφύγεις - το 3D στο Coraline χρησιμοποιείται περισσότερο για να δώσει μια extra, well, διάσταση σ'αυτά που βλέπεις. Οι σκιές είναι λίγο πιο έντονες, τα άστρα έξω από το παράθυρο φαίνονται λίγο πιο λαμπερά και μακρινά, οι εκφράσεις στη φατσούλα της Coraline αποκτούν λίγη περισσότερη ζωή. Δυστυχώς, στην Ελλάδα σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, θα δούμε μόνο την απλή, 2D έκδοση της ταινίας. Φαίνεται ότι οι αιθουσάρχες ανησυχούν για το κόστος ή κάτι παρόμοιο. Επειδή το Jonas Brothers 3D θα τραβήξει τόσο πιο πολύ κόσμο.

- Επιστροφή στα games για το φινάλε, καθώς η Guardian φιλοξενεί ένα video για μια έκθεση τέχνης στην γκαλερί Nucleus στην Alhambra της California, με θέμα το Street Fighter. Αν μη τι άλλο πρωτότυπο θέμα για έκθεση τέχνης, ειδικά αν σκεφτούμε ότι αν όντως έσκαγαν οι Street Fighters στην γκαλερί δε θα έμενε πινέλο. Στο παραπάνω link υπάρχει το video με το ρεπορτάζ του Coin-op TV, ενώ εδώ μπορείτε να δείτε όλα τα έργα που φιλοξενήθηκαν. Δύο λέξεις: "Chun Li" και "κώλος". Λατρεύω την τέχνη.
[Φωτό από gallerynucleus.com]

Yikes. Πρέπει να σβήνω bookmarks πιο συχνά. Πείνασα τώρα.

Comments

  1. Gamise ta, kai gw prepei na to kanw auto me ta bookmarks...

    Auto gia ti 'dunami pou travaei tous galaxies' einai toso wow pou afou to diavasa den kathisa kan na wrap my mind around it.

    ...How could I?

    ReplyDelete
  2. Aυτό ακριβώς! Και να προσπαθήσεις να το βάλεις λίγο με το μυαλό σου, δε γίνεται - είναι η sheer scale που σε κάνει να πονοκεφαλιάζεις αν το σκεφτείς για πάνω από λεπτό. Και μιλάμε για κάτι που υπάρχει, παρ'όλο που είναι τελείως αόριστο και αδύνατο να το συλλάβουμε.

    ... 'Η θα αποδειχθεί ότι τελικά εκεί είναι το κέντρο του Σύμπαντος κι ότι όντως είμαστε μέσα σε ένα τεράστιο κοτόπουλο που γεννάει συνέχεια συμπαντο-αυγά.

    ReplyDelete
  3. Hahahahaha! Το... ευγενικό πράγμα να κάνει κάποιος για να απαντήσει σε ένα plug είναι να ανταποδώσει; Μ' αρέσει αυτό ως νέο παράδειγμα netiquette! Greatly appreciated, πάντως, man! Thanks! :D

    ReplyDelete
  4. LOL, what can I say, you know I'm a sap like that!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Μου πήρε το παιχνίδι μου!

E3 2012: Τα δικά μου αγαπημένα

Προειδοποίηση: αυτό θα είναι ένα μίζερο post.