Gamescom 2009: Press Start

Well, this is it. Οι ηλεκτρονικές συσκευές φορτίστηκαν, τα Excel συμπληρώθηκαν (με τη βεβαιότητα ότι τα μισά τουλάχιστον ραντεβού θα πάνε στραβά, αλλά hey, vivere pericolosamente και τέτοια), και είμαι έτοιμος για την κάλυψη της πρώτης μου μεγάλης έκθεσης. Τι μπορεί να πάει στραβά, ε;

Αφήστε τους browsers ανοιχτούς στη σελίδα του GameOver που θα ανανεώνεται συνεχώς με νέα και ανακοινώσεις από την Gamescom από αύριο ως και την Παρασκευή, και τα λέμε από το επόμενο Σ/Κ. Μέχρι τότε, θα σας κρατήσουν συντροφιά μερικές κοπέλες με bikini που απαγγέλλουν σκηνές από το Star Wars. Γιατί είμαι τόσο καλός.

Comments

  1. ίχα ξεχάσει τα ηχεία κλειστά, αλλά μπορείς να φανταστείς πόσο δε μ' ένοιαζε...

    Α, και αυτή είναι και καλά ο Greebo ξερωγώ; Δε μοιάζει και πολύ - αλλά δεν παραπονιέμαι για το casting.

    ReplyDelete
  2. Ε διάφοροι είναι. Όταν κάνει το Yoda είναι που ξεφεύγω εγώ πάντως. :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Μου πήρε το παιχνίδι μου!

E3 2012: Τα δικά μου αγαπημένα

Προειδοποίηση: αυτό θα είναι ένα μίζερο post.