Heroes of the Guitar

Ε Holy Crap δηλαδή. Τη στιγμή που εγώ παλεύω ακόμα με το medium επίπεδο στο Guitar Hero III: Legends of Rock, έρχονται ετούτοι οι δύο και θέλω να ξαναπιάσω το PaRappa the Rapper.

Κι ο ένας τους μπαίνει στο Guinness, για τ' όνομα του Θεού!




Το κομμάτι που ακούγεται, με την ευκαιρία, είναι το Through The Fire And Flames των Dragonforce, το οποίο μπορείτε να ακούσετε εδώ, και το οποίο θεωρείται σχεδόν αδύνατον να βγει sτο expert επίπεδο. Όχι ότι θα το καταλαβαίνατε αυτό παρακολουθώντας αυτούς τους τύπους, οι οποίοι θεωρώ ότι αδικούν κατάφωρα τον εαυτό τους αν δεν ξέρουν πραγματική κιθάρα.

Για να δούμε, εγώ πρέπει να βγάλω το Black Magic Woman τώρα...

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Μου πήρε το παιχνίδι μου!

E3 2012: Τα δικά μου αγαπημένα

Προειδοποίηση: αυτό θα είναι ένα μίζερο post.