Η Bethesda σας αγαπάει

... τόσο πολύ μάλιστα, που με την ευκαιρία των γιορτών σας κάνει ένα μοναδικό δώρο. Αναρωτηθήκατε ποτέ πώς θα ήταν ένα music video βασισμένο στο Oblivion;

... Anyone?

... Όχι, ούτε κι εγώ ομολογουμένως. Αλλά κάποιοι στο επίσημο blog της Bethesda προφανώς το σκέφτονταν αρκετά ώστε να βρουν το τέλειο video που θα ταίριαζε στην περίσταση... και είναι μόνο ένα κλικ μακριά σας!




Αφού προσκυνήσατε το μεγαλείο, διότι περί μεγαλείου πρόκειται, αγνού, ανόθευτου, αδιαμφισβήτητου μεγαλείου, του πονήματος του Chris Dane Owens που δεν έχω ιδέα ποιος είναι, πέρα από ένας θηλυπρεπής eurotrash-ίζων (αν και Αμερικανός, κατά τα φαινόμενα) καλλιτέχνης με χαίτη και φραμπαλάδες, εγώ δεν έχω και πολλά να προσθέσω.

Εδώ θα βρείτε περισσότερα για το video απ' όσα θα πιστεύατε ότι μπορούσατε να μάθετε, συμπεριλαμβανομένων των ονομάτων των χαρακτήρων, και ναι σοβαρολογώ. Η Princess Arra είναι εκεί και σας περιμένει, επειδή, δεν μπορείς να κάνεις λάθος όταν παίρνεις μια Arra και τη χρίζεις πριγκήπισσα.

Η Bethesda είναι τέλεια.

Comments

  1. Μα, ναι, ομολογώ ότι αυτό είναι πραγματικά κάτι που οφείλαμε να περιμένουμε! Μια εξέλιξη των machinima κιέτσι.

    Βασικά, ενώ δεν έχω παίξει Oblivion, όπως είναι, ίσως, προφανές πια, έχω παρακολουθήσει, πάντως, πολύ, όταν έπαιζε ο Than κλπ. Και πάντα, η περιγραφή μου για το παιχνίδι, και για το γενικότερο Elder Scrolls κόσμο όπως τον δείχνει εκεί, είναι ότι "είναι πιο όμορφο από τον αληθινό κόσμο". Sounds like the definition of kitsch, when combined with live-action footage, then, huh? :P

    ReplyDelete
  2. Yup, ειδικά όταν βάζεις τύπους με ονόματα όπως Jay Schulz και τους δίνεις το ρόλο του Sterling, Captain of the Fleet!

    Κάποιος στη Bethesda καπνίζει πολύ καλό πράμα :P

    ReplyDelete
  3. Ο χριστος και η παναγια...

    Πραγματικα, το πιο εντονο συναίσθημα, απο τα πολλα αρνητικά που μου προκάλεσε το video clip, ήταν το μισος. Μίσος προς τον εαυτο μου που ήθελε να το ξαναδεί και να χορέψει!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Μου πήρε το παιχνίδι μου!

E3 2012: Τα δικά μου αγαπημένα

Προειδοποίηση: αυτό θα είναι ένα μίζερο post.