Χαρούμενη χρυσή κλπ. κλπ.

Το 2009 έρχεται καλπάζοντας ωσάν αγέρωχο αραβικό άτι. Εφόσον δεν μπορούμε να αποφύγουμε άλλη μία αλλαγή χρονιάς, τουλάχιστον ας ευχηθούμε η επόμενη να είναι καλύτερη και πιο δημιουργική.



Πριν γίνουν όλα αυτά όμως, μεσολαβεί και μια Πρωτοχρονιά. Τι ευχηθήκατε εσείς στον Άγιο Βασίλη της προτίμησής σας;

Εγώ πάντως ζήτησα κάνα παιχνιδάκι και δεν απογοητεύτηκα. Και το Bioshock (επιτέλους!) μου έφερε, και το World Of Goo (επιτέλους x2!), και τα δύο πρώτα, παλιά κι αγαπημένα DOOM, και το Warhammer 40K: Dawn of War με όλα του τα expansion, και το μόνο που ήθελε για αντάλλαγμα πέρα από το γάλα και τα κουλουράκια ήταν περίπου 37€ (η οικονομική κρίση κι όλα τα σχετικά). Και για όλα τα καλά παιδάκια, κάνει μια παράταση πέρα από τη νύχτα της Πρωτοχρονιάς, και φέρνει όλα αυτά και πολλά άλλα μέχρι τις 2 Ιανουαρίου. Σ'αγαπώ πολύ Άγιε Βασίλη, σ'αγαπώ μέχρι τον ουρανό!

Καλή Πρωτοχρονιά σε όλους.

Comments

  1. s'efere ki ena flasaki pou ton eipes!
    sagapw poly agie vasilh sagapw mEEXRI TON OURANOOOOOO!!!

    ReplyDelete
  2. Ααα ναι, δεν μπορώ να πω. Τον είπα και με το 'φερε!

    ReplyDelete
  3. Εγώ αρχικά σκέφτηκα να ζητήσω ένα iPod Nano, αλλά δεν το τόλμησα. Τελικά πήρα μια καδένα για το λαιμό. Not bad :-)

    Καλή χρονιά να έχουμε!

    ReplyDelete
  4. Χμμ δεν ξέρω, η καδένα θα είχε τα φόντα να βγει ακριβότερη από το iPod Nano. :P

    Με γειά σου και καλή χρονιά μας!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Μου πήρε το παιχνίδι μου!

E3 2012: Τα δικά μου αγαπημένα

Προειδοποίηση: αυτό θα είναι ένα μίζερο post.