Country Roads/Take Me Home/To the place/I belong...

... όχι στη Δυτική Virginia, αλλά στη Δυτική Μακεδονία, όπου βρίσκεται η ιδιαίτερη πατρίδα μου και όπου θα βρίσκομαι κατά τη διάρκεια της επόμενης εβδομάδας - δυστυχώς όχι για διακοπές, αλλά ξέρετετώρατινακάνουμεαυτάέχειηζωήκοινωνίαάδικηκοινωνίαψεύτραάλλουςτουςπνίγειςστοφλουρίάλλουςτουςρίχνειςπέτρα. Αυτό σημαίνει ότι θα έχω πρόσβαση αποκλειστικά στο μειωμένων δυνατοτήτων οικογενειακό PC, κι αυτό είναι μια αρκετά καλή δικαιολογία να επισκεφτώ ορισμένα παλιότερα games που είχα παραμελήσει, ή κάποια που θέλω οπωσδήποτε να ξαναπαίξω (και ένα από αυτά ενδεχομένως να γίνει και Classic για το GameOver, αλλά ίδωμεν). Τώρα ειδικά που έχω στην κατοχή μου την Special Edition του Monkey Island, αλλά και που το Steam κυκλοφορεί τόσο παλιά adventures της Lucasarts όσο και της Sierra, συν άλλες πολύ αξιόλογες προσφορές από άλλα sites, και δεδομένης της σχετικής ξηρασίας νέων κυκλοφοριών αυτό το διάστημα, φαίνεται πως δεν υπάρχει καλύτερη ευκαιρία να θυμηθεί κανείς κάποιες χρυσές στιγμές της ιστορίας του gaming.

Take it away, John.

Comments

  1. Τώρα ξέρεις τι έκανες, ε: μου κόλλησες το Country Roads του John Denver, και προβλέπω να το τραγουδάω (ε, το ρεφραίν) μέχρι το βράδυ, ή τουλάχιστον μέχρι να μούρθουν κάτι φίλοι για να παραλάβουν το καλώδιο του laptop που ξέχασαν την Παρασκευή.

    Και, βασικά, έχεις το Special Edition του Monkey Island?!?!?! Νόμιζα ότι απλά έλεγες ότι 'θα βγει', σε φάση.

    Τεσπα, το θέμα είναι ότι... ε, έχεις 'home' στο οποίο να πας, which is a good thing. Εγώ, έχω καταλήξει ότι αυτό για 'μένα δεν είναι physical μέρος, αλλά ιδέα, και περιλαμβάνει αναμνήσεις όπως τα παλιά games που αναφέρεις.

    And don't tell me the game's over, dude!

    ReplyDelete
  2. The game's never over... Εδώ τόσα και τόσα περιμένουν στη σειρά :P

    Και ναι, το τραγουδάκι είναι εγκληματικά κολλητικό, το άκουγα στο μυαλό μου όλο το βράδυ χτες!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Μου πήρε το παιχνίδι μου!

E3 2012: Τα δικά μου αγαπημένα

Προειδοποίηση: αυτό θα είναι ένα μίζερο post.