Look, behind you! It's a three-headed Special Edition!

Comments

  1. A Special Edition, better than a single monkey? Even a three-headed one? that's gotta be seen to be believed! *turns*

    Εντωμεταξύ, άκουσα και κάτι καινούριο εδώ - κι ας το ήξερα, κάπου deep in my heart of hearts:
    "The reason why adventure games flourished for so many years is largely due to Monkey Island", λέει. Δεν το βρίσκω λάθος, να σου πω. Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερή που είχε την παιδική της ηλικία σ' αυτή τη φάση.

    Τώρα, ελπίζω το S.E. να έχει να προσφέρει κάτι στο μέσο - αν μη τι άλλο, να τραβήξει κόσμο σ' αυτό, και να προωθήσει τα adventures, που είναι λίγο σε άστα-να-πάνε θέση πλέον. Αν και, εδώ που τα λέμε, το ook ack chee 4ο Monkey Island ψιλο-έδειξε ότι τα 3D πάνε στο παιχνίδι μόνο άμα, και επειδή, τα γνωρίζει / αγαπάει κάποιος ήδη, οπότε δεν έχω high hopes εδώ.

    Χωρίς να θέλω να είμαι Κασσάνδρα εδώ δηλαδή, φοβάμαι ότι τα παιχνίδια και η εποχή που βγήκαν είναι αλληλένδετα, όσον αφορά το impact τους κλπ. Δε νομίζω πλέον να προσφέρει τίποτα τo SE, εκτός από το να αναπολήσουν κάποιοι παλιοί, και να γίνει ένα ενδιαφέρον ίσως πειραματάκι με τα παλιά που τα χτύπησε time-ray και απέκτησαν νέα τεχνικά χαρακτηριστικά. (στο Loom δεν είχαν κάνει κάτι τέτοιο, back in the day, BTW?)

    ReplyDelete
  2. Ε ναι, συμφωνώ ότι η SE έχει πολύ περισσότερη σημασία για τους νοσταλγούς που ήδη ήταν εκεί για το πρώτο Monkey Island. Θα έλεγα ότι έχει τα φόντα να τραβήξει καινούριους χρήστες χάρη στο οπτικό bling, αλλά θα είναι μία τελείως διαφορετική μερίδα παικτών από αυτή που γνώρισε το παιχνίδι τότε - τι εννοώ: όσοι παίζαμε το MI και τα υπόλοιπα διαμάντια της Lucas τότε, ήμασταν λίγο-πολύ αυτό που σήμερα αποκαλείται "hardcore gamer", δηλαδή αυτοί που παρακολουθούν το χώρο, είναι up-to-date στα τελευταία games, και συνήθως είναι αρκετά καλοί σε αυτά.

    Πλέον, τα adventures γενικότερα, αλλά και τα παιχνίδια με αυτό το συγκεκριμένο οπτικό στυλ, όπως η SE του Monkey Island θεωρείται ότι προσανατολίζονται σε άλλο είδος gamers, το πιο "casual" κοινό όπως το λένε, το κοινό που δεν κάθεται να ψάχνει κυκλοφορίες σε όλες τις κονσόλες και να ανανεώνει τις κάρτες γραφικών του κάθε έξι μήνες.

    Όπως λες, πάντως, ελπίζω κι εγώ ότι το SE θα κάνει έναν άλφα θόρυβο στο χώρο, ώστε να ενδιαφερθούν για το είδος έστω ένα-δύο άτομα. Το timing είναι καλό, μια και κυκλοφορεί νέα συνέχεια του ΜΙ από την Telltale (of the Sam 'n' Max sequel fame), η οποία προς το παρόν φαίνεται αρκετά ενθαρρυντική προσπάθεια, και η Lucas έχει βγάλει μεγάλο μέρος του παλιού της καταλόγου στο Steam.

    Πιστεύω πως έχεις δίκιο ότι αυτά τα παιχνίδια ήταν προϊόν της εποχής τους και δε θα ξαναέρθουν στο προσκήνιο όπως τότε. Αυτό που έχει σημασία, IMO, είναι ότι πολλά από τα innovations που έφεραν έχουν ενσωματωθεί πλέον σε νέους τύπους παιχνιδιών που έχουν προχωρήσει το είδος μπροστά. Ίσως δηλαδή η κληρονομιά τους να είναι πιο σημαντική από το να επιστρέψουν σαν είδος με την ίδια μορφή που είχαν τότε.

    ReplyDelete
  3. Ναι, μωρέ, Imjussayin. Τώρα πια δεν παίζει comeback, δεν έχω χρόνο / τρόπους για comeback, κι ευχαριστούμε παραπαραπαραπολύ για το legacy κλπ.

    Και, ναι, εγώ έχω φύγει εντελώς από το gaming πια - και, πούσαι, βγαίνει καινούριο MI ε; Να δούμε για ποιο occasion θα το υποσχεθώ αυτό στον εαυτό μου.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Μου πήρε το παιχνίδι μου!

E3 2012: Τα δικά μου αγαπημένα

Προειδοποίηση: αυτό θα είναι ένα μίζερο post.