Καλώς ήλθατε...

... σε άλλο ένα blog που φιλοδοξεί να πάρει τη θέση του ανάμεσα στους μεγάλους του Διαδικτύου. Ή να πιάσει μερικές εκατοντάδες bytes ακόμα, μια και φαίνεται ότι είναι το μόνο πράγμα σ' αυτό τον κόσμο απ' το οποίο έχουμε ακόμα κάμποσο (ναι, ναι, ξέρω και για το υδρογόνο και την ανθρώπινη βλακεία, εντάξει).

Σε κάθε περίπτωση, εδώ θα βρίσκονται για όποιον ενδιαφέρεται οι σκέψεις μου και οι απόψεις μου για πράγματα που με ενδιαφέρουν (γιατί ένας Θεός ξέρει ότι δεν υπάρχουν ήδη αρκετά μέρη στο Internet γι' αυτό), και ενίοτε προσωπικά μου δημιουργήματα, αν μπορούμε να αποκαλέσουμε έτσι τα πράγματα που πετάει το μυαλό μου πού και πού εναντίον ενός ανυποψίαστου κόσμου που δε φταίει και σε τίποτα στην τελική. Ή που φταίει στα πάντα, αυτό το ψάχνω ακόμα.

Τέλος πάντων, το πιθανότερο είναι ότι όσοι μπουν και διαβάσουν εδώ μέσα με ξέρουν και από κάπου αλλού, οπότε ξέρετε και τι να περιμένετε λίγο-πολύ.

Ας αρχίσουμε λοιπόν, ε;

Comments

  1. giati de moutopeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees??? egrafes kryfa tosongkairo?????

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Μου πήρε το παιχνίδι μου!

E3 2012: Τα δικά μου αγαπημένα

Προειδοποίηση: αυτό θα είναι ένα μίζερο post.