Ξεδιάντροπη Αυτοδιαφήμιση

Για μια φορά στο blog μου (και ευελπιστώ τελευταία, μη το συνηθίσετε κι έχετε κι απαιτήσεις μετά), ο τίτλος τα λέει όλα.

Στα πλαίσια λοιπόν της προαναφερθείσας ξεδιάντροπης αυτοδιαφήμισης που σκοπό έχει να διαφημίσει τον εαυτό μου με τρόπο ξεδιάντροπο δίχως αιδώ (αίδω; άιδω; iPod;), σας παραπέμπω στο εξής review του Watchmen, της ταινίας του Zack Snyder που μπορεί να έχει πάρει το αυτί σας τελευταία, το οποίο βρίσκεται στο GameOver.gr. Εκεί, εκτός από καθημερινά νέα, reviews, previews και άρθρα για video games, θα βρίσκετε συχνά-πυκνά τις ασυναρτησίες μου που ξέρετε κι αγαπάτε, προσαρμοσμένες σε reviews για games και ενίοτε ταινίες (ενίες; Nah).

Τρέξτε λοιπόν σαν τον άνεμο και διαβάστε σαν ε, κάτι που διαβάζει πολύ γρήγορα.

Comments

Popular posts from this blog

Μου πήρε το παιχνίδι μου!

E3 2012: Τα δικά μου αγαπημένα

Προειδοποίηση: αυτό θα είναι ένα μίζερο post.